Alla laddare är nu uppkopplade mot nätet igen och skall fungera som vanligt.
Det var en strömadapter till en router som gått sönder, den är nu utbytt.
Nätverket till laddarna i det nedre långa garaget hade också i samband med detta blivit nollställt och behövde konfigureras om.
Mvh
Styrelsen