Alla laddarna är uppkopplade igen

Alla laddare är nu uppkopplade mot nätet igen och skall fungera som vanligt.
Det var en strömadapter till en router som gått sönder, den är nu utbytt.
Nätverket till laddarna i det nedre långa garaget hade också i samband med detta blivit nollställt och behövde konfigureras om.

Mvh
Styrelsen